دانش آموز

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 24

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 24

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,24, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:49

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال کرگدن

اين سريال در سبکي اکشن با رويکردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان که وارد يک چالش به نام چالش کرگدن مي شوند و هر کدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است که : کرگدن نه شکار مي کند و نه شکار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اکنون از لينک زير دريافت کنيد .

دانلود سريال کرگدن با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,کرگدن,با,لینک,مستقیم, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:34

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، کدام يک را انتخاب کنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد که اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از کشور مي کنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد که در مسير مهاجرت تحصيلي به مشکل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا کنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است که مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو کشور مهاجر پذير آشنا کنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به کار شوند. جالب است که بگوييم سال 2019 يکي از بهترين سال ها براي افرادي است که مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام کنند زيرا اين کشور امکانات کم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از کشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است که بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي کرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و روند دريافت بورسيه و کسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با کدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام کنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با کسب مدرک زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام کنيد اما بهتر است بدانيد که اگر مدرک زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين کشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين کشور تدريس مي کنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يک امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاکيد کنيم که تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين کشور نيست و بسياري از افراد به دليل کيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يک تير دو نشان مي زنيد، هم در کشوري فوق العاده جذاب زندگي مي کنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يکي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يکي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تکنيک ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره کرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نکته ديگر آن است که که دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و همچنين دکتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يکي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است که ميان دوستداران تحصيل در خارج از کشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب کرده است. يکي از مهمترين ويژگي هايي که تحصيل در اتريش دارد، آن است که تقريبا تحصيل در اين کشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم کشورهاي اروپايي، بسيار کم است.

با کدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام کنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني که اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرک معتبر دريافت کنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يک گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين کشور براي افرادي که زبان آلماني بلد نيستند اين امکان را فراهم کرده است که به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين کشور شرکت کرده و در نهايت پس از کسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در کشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است که شما اگر زبان آلماني را با مدرک معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع کننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين کشور نيز اشاره کرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين کشور قرار گرفته اند به گونه اي که در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را کسب کردند. دانشگاه وين که بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 با کسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از کشور آغاز کرده و کشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور کار خود دارد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,ایتالیا,و,تحصیل,در,اتریش,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:27

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:24

نصاب نرده در شهر تهران  و هرآنچه بايد بدانيد!

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين وابستگي دارد که شما بتوانيد از ابزاري که در اين گويه وجود دارد مستفيض شويد. گرد از دسته هايي که شما ميتوانيد بدست آن از هواي بازپسين و در ضمن روشنايي خورشيد مستفيض شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. به کارگيري اين پنجره ها البته ميتواند براي شما دشوار ساز هم باشد چرا که شما عازم براي ورود سارقين به منزل خويش باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نصاب نرده در شهر تهران  براي شما عازم کارآمد خواهد بود. به خصوص اگر منزل يا واحد تجاري شما در طبقه نخست باشد بايد از نصاب حفاظ آهني ديوار حياط  در شهر تهران  استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را استوار کنيد.

 نصاب نرده در شهر تهران  چيست؟

نصاب نرده در شهر تهران  به راستي شامل نصب تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت اغلب بهره‌گيري کنيد. البته اينکه شما انواع گوناگون اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خويش استوار کنيد. دقت داشته باشيد که گزينش نصاب نرده در شهر تهران  براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خويش را زيباتر کنيد. به راستي کيفيت و همچنين زيبايي از دسته المنت هاي مهم براي انتخاب نصاب درب انباري در شهر تهران  هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است که بدانيد که گونه ها مختلفي از جوش ها براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  هستي دارد که از دسته مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و وانگهي دي اکسيد کربن اشاره کرد. اين جوش ها به راستي براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  باره بهره‌گيري پيمان مي گيرند. اگر شما کار خويش را به افرادي بسپاريد که در اين گويه کارآزموده نيستند، ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي نازيبا و ناجور ديده شود که به همين علت است که گفته مي شود اين جوش ها براي اتمام نياز به چيرگي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد پيشه نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

انواع نصاب نرده در شهر تهران

نصاب نرده فرفورژه در شهر تهران  هم مثل درب انواع مختلفي دارد، دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط کسان حرفه اي در اين گويه انجام شود. شما ميتوانيد وانگهي شغل خريد نصاب نرده در شهر تهران  را به صورت آنلاين هم انجام دهيد. در اين صورت بايد با گونه ها اين نرده ها آشنا شويد که از آنگونه آنها مي توانيم موارد ذيل را معرفي کنيم.

 نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد. اين گونه درب ها در واقع به شما دستور مي دهند که کار مفتوح و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد و در ضمن در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که مايه مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند و در ضمن زيبايي ساختمان را نيز تحت کارايي قرار مي دهد. نصاب نرده در شهر تهران  به راستي از گونه تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد. شما ميتوانيد با خريد گونه ها اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش پيمان دهيد. دقت داشته باشيد که خريد اين گونه نصاب نرده در شهر تهران  به راستي براي فضا هايي که پنجره هاي وسيع و ابهت در آن ها هستي دارد بسيار حائز اهميت است.

معمولا قطعات اين گونه سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل، امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي اکثريت هم استفاده کنيد و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده باهاماس

دقت داشته باشيد که اين گونه نرده ها هم از نوع نصاب حفاظ آهني درب آپارتمان در شهر تهران  به آمار مي آيند که حين مفتوح و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد که اين گونه از حفاظ ها فقط از دسته پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد بسهولت آن ها را باره بهره‌گيري پيمان دهيد. آنچه که بايد بدانيد اين است که اين گونه از حفاظ ها اخيرا به بازار عرضه شده اند ولي همواره از دسته بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با نصاب نرده در شهر تهران  و نرده آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.

يکي ساير از گونه ها حفاظ هايي که مورد بهره‌گيري پيمان مي گيرد حفاظ جاليزي است. شما البته با به کارگيري اين نوع حفاظ ها روشنايي خانه خويش را مختصر خواهيد کرد چرا که معمولا اين گونه حفاظ ها از ورود هرگونه روشنايي به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد. حفاظ هاي جاليزي هم مشابه حفاظ باهاماس و در ضمن نصاب نرده در شهر تهران  آکاردئوني از امنيت بسياري در اين گويه برخوردار خواهند بود و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به نوع اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهبري کنند. اگر شما ميخواهيد رويت خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به تعقيب حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

 

چرا نصاب نرده در شهر تهران ؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است که در ساخت منزل مورد بهره‌گيري قرار مي گرفته است. شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت منزل خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم کاربرد کنيد ولي رهنمود ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خويش قرار دهيد. البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون بها آهن هم رو به افزايش است و همين هم باعث مي شود که شما در گزينش نصاب حفاظ بالکن  در شهر تهران  دچار ترديد شويد. براي بازدارندگي از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به چهره اقساطي اتمام دهيد و در عين اينکه از يک خريد راحت و لذت بخش مستفيض مي شويد، امنيت خانه خود را نيز برپايي کنيد.

 

 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نصاب,نرده,در,شهر,تهران,و,هرآنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:39

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 189 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:29

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 379 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:58

 کاترين کولتر | مترجم: حسين يعقوبي | نشر خوب

پارادوکس، بيست و دومين کتاب از مجموعه کتاب‌هاي پرفروش تريلرهاي اف.‌بي.‌آي است. شخصيت‌هاي اصلي اين مجموعه‌کتاب‌ها، «ليسي شرکول» و «ديلون ساويچ»، زن و شوهري هستند عضو اف.‌بي.‌آي که در هر کتاب با پرونده‌ي جنايي پيچيده‌اي دست و پنجه نرم مي‌کنند که گهگاه چاشني ماوراء‌الطبيعه نيز دارد ـ در اين جلد، اين زن و شوهر با پرونده‌اي جنايي و پيچيده مواجه مي‌شوند.

کتاب عقلانيت و آزادي

آمارتيا سن | مترجمان: وحيد محمودي و عليرضا بهشتي | نشر ني

آمارتيا سن، فيلسوف و اقتصاددان هندي الاصل انگلستان و برنده جايزه نوبل ???? و استاد کنوني دانشگاه هاروارد در اين اثر با پيوند نظام‌مند عقلانيت و آزادي، نگاه متعارف به عقلانيت را به چالش کشيده و از آن عبور کرده است. او به آزادي به‌مثابه عقلانيت اجتماعي مي‌نگرد.از ديدگاه سن، بين عقلانيت و آزادي ربط وثيقي وجود دارد و بدون فهم و درک عميق يکي، ديگري را نمي‌توان فهميد. به بيان ديگر، آزادي به عقلانيت و عقلانيت به آزادي وابسته است، چون بدون داشتن آزادي، انتخاب عقلاني ممکن نيست.

کتاب ادبيات آلماني در قرن بيستم (دو جلدي)

حسن نکوروح | انتشارات نگاه

هدف از نگارش کتاب «ادبيات آلماني در قرن بيستم» از آغاز گسترش معلومات خواننده ايراني بوده درباره اين ادبيات در زمان ياد شده. گسترش به مفهومي فراتر از مفهوم رايج، که معمولا به کميت توجه دارد، يا بيشتر به کميت تا کيفيت. در واقع مي‌توان گفت خواننده فارسي زبان آغاز راه را رفته است. که همان خواندن و آشنايي با اين ادبيات باشد. که مطابق معمول نيز از نويسندگان و شاعران بزرگ آغاز مي‌شود؛ نويسندگاني که شهرت جهاني يافته‌اند. ضمن آنکه خواننده را نيز هرجا که لازم بيايد با نقل قولي هرچند کوتاه با اينگونه مطالب آشنا مي‌کند، تا با فضاي حاکم در بحث‌هاي مربوط به هر نويسنده و به طور کلي نظرياتي که در تفسيرها و نقدهاي رايج در محيط بومي آثار مورد بحث مطرح مي‌شود در حد امکان تماس يابد. ادبياتي که در اين کتاب مورد بحث قرار مي‌گيرد، آثار نويسندگان کشورهاي آلمان، اتريش و بخش آلماني زبان کشور سوئيس را در بر مي‌گيرد.

کتابفروشي آنلاين کاواک

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : تازه‌های,نشر,دی,1397, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:43

 

چرا تبليغات ؟! نوآوري و خلاقيت ها در تبليغات

     در دنياي امروز که تبليغات به بزرگترين رکن فروش و بازاريابي محصولات و خدمات تبديل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجريان امور تبليغاتي درصدد پيدا کردن روش هاي نوين براي تبليغات هستند و دست به نوآوري و خلاقيت هاي بعضا قابل توجهي هم مي زنند. از اين نوآوري و خلاقيت ها مي توان به :

  • شيوه ها و متدهاي طراحي گرافيکي
  •  نوع چاپ اوراق تبليغاتي
  •  به کار گيري مهندسي هاي جديد در ساخت سازه هاي نمايشگاهي و ... اشاره کرد.

چرا چاپ مستقيم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدايي ترين روز هاي ورود صنعت چاپ در عرصه تبليغات هميشه کار بر اين منوال پيش رفته بود که اوراق تبليغاتي روي يک سري متريال هاي خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وينيل و ... ) چاپ شده و در محل هاي مناسب نصب و چسبانده و يا در سطح شهر پخش مي شدند ؛ اين چسباندن و يا پخش کردن اوراق تبليغاتي مزيت ها و معايبي داشتند که مجريان تبليغاتي به اجبار و در فشار شرايط موجود يکي از اين دو روش را انتخاب مي کردند .

چاپ مستقيم يووي ( فلت بد ) روي چه اجسامي ؟

     شايد در ابتدا باور اين موضوع براي مردم و حتي مجريان تبليغاتي سخت بود که تکنولوژي چاپ مستقيم اين امکان را فراهم کرده باشد تا تقريبا روي تمام اجسام سخت نظير شيشه ، سنگ ، کاشي ، چوب ، سراميک ، گالوانيزه ، استيل ، MDF ، پلي کربنات ، پلاستيک ، فوم ، تخته ، پلکسي گلاس ، طلق و ... بتوان چاپ انجام داد ولي به مرور  دستگاه هاي فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جايگاه محکمي براي خود پيدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : چرا,تبلیغات,؟!,نوآوری,و,خلاقیت,ها,در,تبلیغات, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:51

آشنايي با حفاظ آهني درب آپارتمان

حفاظ آهني درب آپارتمان امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ آهني درب آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني آهني آپارتمان

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
حفاظ آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ آکاردئوني

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که حفاظ آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي حفاظ آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب  آکاردئوني منزل

در زمينه خريد و نصب حفاظ آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع حفاظ آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,آهنی,درب,آپارتمان, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 215 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:31

ارائه خدمات تشريفات عروسي و تالار پذيرايي

 

يکي از قشنگ ترين روزهاي زندگي روز عروسي است که برنامه ريزي هاي دقيق و مديريت تشريفات عروسي آن را مجلل تر و با شکوه تر مي کند. پس اطمينان داشته باشيد که ما مي توانيم با برنامه ريزي هايي قبل از اجراي مراسم عروسي، لحظاتي شيرين و به ياد ماندني را براي شما رقم زده و هر آنچه از يک مراسم ايده آل انتظار داريد با اجراي بهترين خدمات و تشريفات براي شما اجرا کنيم. اجاره باغ تالار، انتخاب آتليه، گل آرايي ماشين عروس، نحوه پذيرايي، تدارک شيريني و کيک، آتش بازي و نورافشاني و بسياري کارهاي ديگر از جمله خدمات ما مي باشد.

بهترين تشريفات عروسي

زيباترين و خاطره انگيزترين شب زندگي براي هر کسي مطمئنا شب عروسي مي باشد که با توجه به تشريفات عروسي و خدمات ويژه اي که امروزه در تالارهاي عروسي و باغ هاي عروسي و همچنين آتليه ها و ديگر مکان ها به عروس و داماد ارائه مي شود سبب شده است تا زوجين دغدغه هايي داشته و در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي دچار سردرگمي شوند. اما نزديک به يک دهه است که ما با نام گروه خدماتي و اجرايي بياتو عروسي با همکاري ها و راهنمايي هاي فوق العاده  توانسته ايم زوجين را در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي و راه اندازي مراسم عروسي به بهترين شکل ممکن ياري کنيم و با مشاوره هاي رايگان، مراسمي لوکس را براي عروس و دامادي در هر نقطه اي از کشور اجرا نماييم. پس به شما هم توصيه مي شود بياتو عروسي

lo4n_m5.jpg

زيباترين تشريفات عروسي

اگر در پيدا کردن  بهترين آتليه عروس، انتخاب جديدترين لباس عروسي، تخصصي ترين  آرايشگاه زنانه  و گريم عروس و داماد، انتخاب زيباترين گل آرايي براي ماشين عروس، تزيين سالن عروسي و همچنين دسته گل عروس، نورپردازي و مراسم آتش بازي، دادن زيباترين طرح کيک به قناد  و بسياري کارهاي مرتبط با تشريفات عروسي با مشکل مواجه شده ايد ما مي توانيم به راحتي با در نظر گرفتن همکاري و سليقه هاي شما بهترين ها و فوق العاده ترين تشريفات و خدمات عروسي را در بيشتر شهرهاي ايران به شما ارائه دهيم. چنانچه شما ايده اي نو و زيبا داريد مي توانيد با ما مشورت کنيد تا ما ايده هاي ذهني شما را در مجالس عملي کنيم ما اين قابليت را داريم تا با داشتن کادري مجرب و با سليقه بدون مشارکت شما در هر اموري کارهاي لازم و مربوط به برگزاري يک عروسي مجلل و با شکوه را انجام داده و شما با خيالي آسوده در رويايي ترين شب زندگي خود حضور داشته باشيد.

 

چه خدماتي تشريفات عروسي ها ارائه مي دهند

تخصصي که تشريفات عروسي اجرا مي کند کنار هم قرار دادن تمام ايده هاي خلاقانه و همچنين طراحي هاي مدرن است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا شادترين لحظات زندگي شما يعني شب عروسي و يا جشن هاي نامزدي به يکي از فراموش نشدني ترين خاطرات ذهن شما تبديل کند. بدون شک ما به سادگي اين توانايي را داريم تا با مشارکت شما برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده و مکان مناسبي را براي برگزاري مراسم انتخاب کنيم، در زمان بندي مديريت کرده و نحوه پذيرايي را انجام دهيم، بهترين گل آرايي در هر مکاني طراحي کرده و شگفت انگيزترين ديزاين سالن را به وجود آوريم. نورپردازي در سالن، کوچه را بر عهده گرفته و سعي مي کنيم تا شبي را براي شما تدارک ببينيم که لايق شما باشد و با افتخار و سربلندي از مهمانان خود پذيرايي کنيد.

 

لوکس ترين مراسم عروسي

تشريفات عروسي مي تواند با انتخاب زيباترين تالار پذيرايي و همچنين باغ تالار عروسي لوکس ترين مراسم عروسي را براي شما رقم بزند. ما در کنار مشورت هاي شما مي توانيم از بين مجرب ترين  گروه عکاسي، حرفه اي ترين آرايشگاه، با سليقه ترين گل فروشي ها و ديگر ارائه دهندگان خدمات عروسي، فوق العاده ترين مجموعه هاي فعال را براي اجراي هرچه بهتر مراسم  شما انتخاب کنيم و مراسم عروسي شما را با تخفيفات ويژه اي برگزار کنيم. اگر تمايل داريد تا در مراسم شما رقصنده هاي محلي و سنتي و يا موزيک هاي خاصي وجود داشته باشد بهتر است ايده ها و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد تا ما جان و دل به تصميمات شما گوش داده و  اجرا کننده پيشنهادات شما باشيم.

 

انتخاب مناسب ترين خدمات عروسي

چنانچه به دنبال با سليقه ترين قنادي براي سفارش کيک و شيريني هستيد و قصد داريد تا بهترين سيستم دي جي را در مراسم خود داشته باشيد و همچنين لوکس ترين ماشين را به عنوان ماشين عروس گل آرايي کنيد، ايده اي نو در کارت هاي عروسي اجرا کرده و تشريفات و مراسمات خاصي را در شب عروسي داشته باشيد بهتر است با مراجعه به وب سايت بياتوعروسي بهترين ها را براي بهترين شب عروسي خود انتخاب نماييد.

 

قشنگ ترين شب عروسي

بياتو عروسي به عنوان يکي از بزرگترين وب سايت هاي خدماتي عقد و عروسي در ايران اين قابليت را دارد تا شما را در انتخاب مناسب ترين و جديدترين خدمات و تشريفات عروسي راهنمايي کند. بنابراين شما بدون هيچ دلواپسي مي توانيد با مشاهده کردن عکس هاي اين وب سايت بياتو عروسي، کليپ هاي وجود داشته و همچنين نظران و پيشنهادات کاربران و با در نظر گرفتن قيمت هاي ارائه داده شده توسط کارشناسان اجرايي مي توانيد از ايده هاي شگفت انگيز بياتو عروسي استفاده کنيد. بياتو عروسي امروزه در اکثر شهرهاي ايران خصوصا کلان شهرها در حال فعاليت مي باشد تنها کافيست با ما تماس بگيريد تا در اسرع وقت مجري مراسمات و تشريفات مجالس شما باشيم.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : ارائه,خدمات,تشریفات,عروسی,و,تالار,پذیرایی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:44

درب‌ اتوماتيک شيشه‌ ميرال مغازه و ويژگي هاي آن

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتک  را ديده‌ايد، درب‌هايي شيک و زيبا در طرح‌هاي مختلف و براي مصارف گوناگون. درب اتوماتيک انواع مختلفي دارد؛ درب اتوماتيک شيشه‌ ميرال و غير شيشه‌اي. درب‌هاي اتوماتيک غير شيشه‌اي معمولا به عنوان درب پارکينگ‌ها، درب ورودي کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي براي مصارف مختلف مانند درب ورودي مغازه ها، پاساژ‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده مي‌شود.

ما در آنلاين دُر به برسي انواع مختلف درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي مي‌پردازيم و اطلاعات کامل و جامعي در مورد آن ارائه مي‌دهيم. درب اتوماتيک تلسکوپي  يا کشويي و درب اتوماتيک دايره‌اي از جمله درب‌هايِ اتوماتيکِ شيشه‌ايِ توليد شده هستند که براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته درب‌هاي اتوماتيک ديگري نيز وجود دارند که براي مصارف مختلف توليد و عرضه مي‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر مي‌کنيم.

ويژگي‌ درب‌هاي اتوماتيک

  1. عايق حرارتي: درب اتوماتيک به دليل عملکرد سريع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژي در فصول سرد و گرم سال مي‌شود. حالت خودکار و اتوماتيک بودن درب در حين باز و بسته شدن نکته مهم و تاثير گذار در هدر رفت انرژي است.
  2. عايق صوتي: هنگامي که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صداي خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که اين ميزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهاي اندازه گيري ميزان صداي محيط قابل سنجش است. البته ميزان جلوگيري از ورود سر و صداي مزاحم به درون، بستگي به نوع شيشه‌هاي استفاده شده در ساخت درب اتوماتيک دارد. عموما درب‌هاي اتوماتيک ساخته شده با شيشه لمينت نسبت به شيشه سکوريت و ساير شيشه‌ها عايق صوتي مناسبتري هستند.

آنلاين دُر نماينده رسمي فروش انواع درب اتوماتيک شيشه‌اي است. فروش انواع درب اتوماتيک آنلاين دُر ، درب اتوماتيک آچيلان دُر و ... با موتور هاي قوي و اپراتور آلماني و ايتاليايي در شرکت آنلاين دُر به فروش ميرسد. علاوه بر آن درب اتوماتيک گِرد و گَردان نيز در شرکت آنلاين دُر موجود ميباشد و بنا به نياز خود ميتوانيد هر مدل را انتخاب و خريداري نماييد.. در صورتي که قصد خريد هر مدل از درب‌هاي اتوماتيک را داريد با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشيد.  شرکت آنلاين دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتيک شيشه‌ اي با قيمت‌هاي مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر مي‌باشد. قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي عموما متاثر از قيمت شيشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شيشه‌هاي مورد استفاده در ساخت درب اتوماتيک شيشه‌اي از نوع شيشه سکوريت و يا شيشه لمينت مي‌باشد. که قيمت اين شيشه‌ها بر روي قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي تاثير مستقيم دارد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/3v0CX

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : درب‌,اتوماتیک,شیشه‌,میرال,مغازه,و,ویژگی,های,آن, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:29

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 228 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:23

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:46

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

d633982_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

  

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,کودکان,(قیمت,ارتودنسی,کودکان), نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:05

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:59

نصب ارزان درب اتوماتیک 09124372935نصب درب اتوماتیک

 خدمات نصب و راه اندازی درب اتوماتیک

این درها معمولا در مناطق تجاری و صنعتی مانند؛ مرکز مراقبت های بهداشتی، مراکز خرید، آزمایشگاه های علمی و غیره. در ساختمان های تجاری، این درها برای اطمینان از اطمینان از این که درب ها در تمام زمان ها بسته می شوند استفاده می شود.

درب های اتوماتیک نیاز به برق را برای کار، بنابراین آنها باید به دقت در هر شرایط نصب شده است. اگر به دنبال نصب درب اتوماتیک هستید، پس باید نصب کننده های درب اتوماتیک مانند مینا درب Services را استخدام کنید، زیرا ما تجربه زیادی در نصب و تعمیر این درها داریم.

انواع درب های اتوماتیک ما نصب می کنیم

درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که راحتی دسترسی، بهداشت، و سبک برای دسترسی هر ساختمان فراهم می کنند. این درها با استفاده از مواد و تکنیک های مختلف بر اساس کاربرد و سطح امنیت مورد نیاز ساخته می شوند.

در خدمات مینا درب، ما ارائه می دهیم نصب، تعمیر و نگهداری برای طیف وسیعی از درب های اتوماتیک. ما متخصصان در نصب درب های اتوماتیک کشویی و در حال نوسان هستند.

nned_1.jpg

درب های اتوماتیک کشویی

درب های اتوماتیک کشویی بسیار ظریف و مدرن هستند و یک ورودی جذاب و راحت را ایجاد می کنند. این درها برای تقریبا هر سازمان و محل تجاری مناسب هستند اما اغلب در سوپر مارکت ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. دلیل استفاده از درب های کشویی در بیمارستان ها و سوپرمارکت ها این است که آنها را گسترده می کنند، برای صندلی های چرخ دار، چرخ دستی های خرید و پالت تحویل آسان است.

درب های کشویی بسیار متنوع هستند و می توانند به عنوان ساخت و ساز تک یا دو برگ استفاده شوند. این درها مناسب برای استفاده در هر دو درب داخلی و خارجی هستند. و با توجه به طراحی انعطاف پذیر، می توان آنها را به تقریبا هر نمای ساختمان ارتقاء داد. نگاهی به مزایا و تخصص درب های اتوماتیک کشویی.

90us_2.jpg

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب,اتوماتیک, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:33

لینک دوستان

خبرنامه